close

今朝安排咗去 Mona

(開 10 點)

不過大家 8 點就已經 ready 好

無理由坐喺酒店呆等

所以我地決定去多次 Mount Wellington

希望可以正正常常咁欣賞景色

 

點知情況仲衰過早幾日

一落車已經覺得唔對路

喺冇欄杆扶嘅情況下

根本行唔到

大風到成個人吹起

所以我地唯有揸車去 Mona

 

由停車場行去博物館入口途中

已經見到各式各樣嘅藝術品/ 裝置藝術

 

IMG_2265.jpg

 

IMG_2266.jpg

 

IMG_2267.jpg

 

IMG_2273.jpg

 

IMG_2277.jpg

 

IMG_2274.jpg

 

IMG_2280.jpg

 

以往去旅行

我都有去藝術館睇畫

(本人對藝術係零知識)

不過睇 d 抽像嘅藝術品

(特別係裝置藝術)

就...覺得不如去玩其他嘢好過

所以我情願將買 Mona 入場券嘅錢(AUD 28)

拎去食咗佢好過

 

離開 Mona

我地揸車返 city

去 Frankin Wharf 食 fish n chips

 

IMG_2286.jpg

 

IMG_2284.jpg

 

IMG_2285.jpg

 

由於朋友 Go 只請到 4 日假

聽日就會離開 Tasmania

所以食完呢餐之後

我地首先去買定黎緊呢幾日 road trip 嘅食物

(唔知路途中有冇超市架麻)

然後車 Go 去佢今晚住嘅酒店

跟住就趕路去 Port Arthur 

(今晚住嘅 NRMA Port Arthur Holiday Park

   講明 6 點前要 check in)

 

2016 年去 Uluru 時住過 holiday park

當年住嗰間房係冇厠所

要煮嘢又要去 common kitchen

今次我特登 book 有廚房嘅 cabin

如果要煮嘢食

都唔洗同人爭用廚具

 

IMG_2292.jpg

就咁睇 間屋好似好細

 

IMG_2291.jpg

其實都夠一家 4 口住

 

IMG_2288.jpg

個廚房都唔細

 

IMG_2287.jpg

仲可以拉多張床出黎

瞓 3 個人都得

 

個 cabin 仲有 private toilet

美中不足嘅係

呢個 holiday park 冇餐廳

不過 reception 都有意粉/ 急凍食物賣

就算冇預備糧食都唔會餓死

佢地仲有 DVD 免費借比住客

夜晚冇嘢做都可以睇戲

cabin 又有 wifi 訊號

我覺得仲好過住酒店

arrow
arrow

    松鼠xo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()