close

今朝參加咗 Bruny Island Cruises

話晒要坐船出海兩個幾鐘

為咗唔好暈船浪

大家都唔想早餐食得太飽

所以只係食牛角包做早餐

 

揸車去 check out 時

天色仲係唔錯

點知去到 Adventure Bay (集合地點)附近

就開始落雨

希望陣間唔好落大雨啦

 

IMG_2138.jpg

一入大門就會見到個船骨

 

上到二樓

就會見到小賣部同餐廳

小賣部嘅 cashier

會同客人 confirm booking

仲會提你可以喺餐廳訂定陣間嘅午餐

 

由於我地仲有個景點未去

又要趕住今日離開 Bruny Island

所以我地就冇 order 午餐

情願食多次生蠔先走

 

IMG_2139.jpg

Bruny Island Cruises可以網上留位

活動當日先比錢

如果當日天氣唔好 唔想去嘅話

只要 email 佢地就得

身為遊客嘅我表示非常滿意

 

集合之後

我地並唔係即刻上船

有 staff 講解今日行程

如果雨勢持續嘅話

我地未必可以去睇海獅

如果唔滿意安排

我地可以選擇 refund

唔參加今日嘅活動

 

今日大概有 40 人參加活動

眼見就冇人要求 refund

因為落雨嘅關係

冇人選擇坐船頭

不過我就最鍾意坐前面

坐得前先睇得清架麻

 

上咗船

可以選擇著一件紅色一件頭嘅防水褸

 

IMG_2140.jpg

落緊雨喎

梗係著防水褸啦

整濕件羽絨有排凍

 

而船上嘅 staff 會講解船上要留意嘅事項

同派薑製暈浪丸

個 staff 非常 funny

   佢話如果而家食暈浪丸 係免費嘅

   陣間開咗船出海就 AUD 300 一粒)

 

IMG_2144.jpg

連海鷗都一齊聽講解

 

第一站係睇由海水長期侵蝕而出現嘅山洞

 

IMG_2154.jpg

 

IMG_2157.jpg

仲有得近距離觀賞

 

IMG_2159.jpg

 

第二站係睇鷹狀石頭

 

IMG_2161.jpg

 

IMG_2163.jpg

同場加映 雨後彩虹

 

呢一幕 高速穿過石柱應該係成個活動嘅高潮

 

IMG_2166.jpg

 

IMG_2167.jpg

 

IMG_2168.jpg

 

IMG_2177.jpg

 

咁近距離睇 blowhole

真係好壯觀

 

IMG_2184.jpg

 

IMG_2185.jpg

 

IMG_2186.jpg

 

IMG_2187.jpg

 

跟住就係出海

睇野生動物時段

 

今日超大浪

所以隻船經常被拋起

落返水面嗰下

係好似撞落地板咁

發出 "bang bang" 聲

 

雖然我唔怕暈船浪啫

但係我怕離心力呢

出海嗰 10 分鐘

就好似玩緊機動遊戲

每次隻船一拋起

全船人都會一齊大叫

真係好鬼刺激

 

IMG_2202.jpg

個 staff 呃我地話呢d係企鵝

其實佢地嘅動態又真係好鬼似企鵝

 

離遠就見到隻海獅向上爬

不過海獅同佢地背景嘅顏色太過相似

所以比較難發現佢地嘅位置

睇相難度 x 10

 

IMG_2213.jpg

 

IMG_2214.jpg

 

IMG_2215.jpg

 

IMG_2211.jpg

 

睇埋海獅

今日嘅活動就完滿結束

回程時仲有 Shapes 同 Timtam 食

 

IMG_2229.jpg

 

吹咗成朝

一落船就要買返杯熱朱古力飲

暖吓個身

 

IMG_2230.jpg

AUD 4.9 咁大杯 抵飲過 starbucks 啦

 

臨離開 Bruny Island 前嘅最後一個景點

Bruny Island Neck Game Reserve

 

一落車就已經 feel 到勁大風

行咗唔夠 10 步

我頂 cap 帽就被吹走

卡咗喺一棵矮樹到

 

如果要拎返頂帽

就要爬出去欄杆範圍以外

原本都諗住算啦

爬出去咁危險

陣間差錯腳

碌咗落山咪仲衰

 

不過 swindon 同事話

而家唔拎

陣間再大風 d 吹走埋

就真係冇得拎架喇

所以就膽粗粗跨過欄杆試吓啦

 

非常幸運地

我踩住棵樹借力

(整斷咗幾條樹枝)

又比我拎得返頂帽

 

(好可惜我唔記得叫朋友幫我映低成個過程有幾驚險)

 

IMG_2235.jpg

 

其實行樓梯上 lookout 都幾吃力

真係大風到連人都吹起

唔扶住欄杆嘅話

跟本企唔穩

 

IMG_2233.jpg

 

IMG_2231.jpg

個景咁靚 都值得行上黎睇嘅

 

臨離開 Bruny Island

梗係食多次生蠔啦

(成日只係食咗個牛角包同飲咗杯熱朱咋)

 

IMG_2239.jpg

回程坐船就冇去程咁好彩

我地送 4 點鐘班船船尾

好在 4:30 竟然又有船

 

返到 Hobart

天都黑齊

今晚晚餐

順應 Swindon 同事要求

食越南湯河

 

arrow
arrow

    松鼠xo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()