close

~ 出師不利 之 名古屋之旅 ~

 

因為我用 Asiamiles 換 CX (10:10 航班)機票

而 Betty 坐 Hong Kong Express  11:35 機

所以我原則上係要比佢早一個鐘到達機場

 

今朝我已經 7 點出門口

點知老豆車我去機場巴士站時

miss 咗一班車

結果我等咗成 35 分鐘 先有下班車

今日又天雨路滑

所以司機先生揸車揸得特別小心同慢

Betty 未夠 9 點就到機場

而我?

最終 9:25 先落巴士

9:28 先去到 check in counter

(9:30 後先去到 counter 就要買過張機票)

 

拎到 boarding pass 就急急腳過關

IMG_2456.JPG

竟然去 Relay 拎完雜誌仲未開始登機

 

今日有好多(香港/ 澳門/ 台灣/ 印度)運動員同我同機

我仲坐喺兩個印度代表隔離

多口問佢地去日本做乜

結果雞同鴨講

只係知佢地係田徑運動員

佢地仲同我 selfie

最衰佢地電話冇得上網

冇得 send 返張相比我

 

到咗日本第一時間去拎 WAmazing 嘅免費 sim card

IMG_2027.PNGIMG_2028.PNGIMG_2029.PNG

(只要喺出發前 download WAmazing 個 app

    填埋想邊日喺邊個機場拎張咭就可以出發

   

    到咗日本機場

    搵返 WAmazing 部機

    scan 佢個 app 入面提供嘅 barcode

    就拎到一個盒

    入面有 sim card/ 針/ 說明書)

 

然後喺 tourist information centre 出面嘅差電位差住電等 Betty

IMG_2432.PNG

 

IMG_2458.JPG

兩次喺機場都唔識坐邊架車出名古屋車站

好在啲 staff 勁好人

好主動咁幫手

 

今次住嘅 Toyoko Inn Marunouchi 唔太近名鐵站

(步行要 16 分鐘)

而呢間酒店嘅賣點係有提供 shuttle bus 同包早餐

不過 shuttle bus 上車地點有啲難搵

而酒店提供嘅 instructions 係非常之唔 update

望住佢啲相一定唔會搵到個站

 

上咗 shuttle bus

感覺好似好耐先去到酒店

一落車

咦~附近真係乜都冇架喎

放好行李之後諗住坐返 shuttle bus 出名古屋站食飯

點知司機先生話要等 30 分鐘先開車

好在街尾有間便檔店

仲要係價錢好平嘅便檔店

(佢仲有英文 menu)

 

IMG_2463.JPG

所有餐都唔過 ¥1000 

 

IMG_2461.jpg

我食呢個 "吉列豬扒+大味增湯"餐

埋單都只係 ¥702

 

食飽就返酒店 pack 行李

黎緊嗰 4日3夜 

我地唔可以拖喼

要做 bagpacker

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    松鼠xo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()