close

K&W 舊同事 Betty 辭咗職

話應該要去個旅行

咁啱我有兩萬五分 Asiamiles 就到期

所以就促成咗今次嘅 名古屋 之旅

(上年我辭職時 我地都係去名古屋!)

 

由於我地坐唔同航空公司

所以今次要夾埋航班時間

最終我會早一個鐘到日本

回程都係我早一個鐘到香港

 

七日六夜行程如下:

 

5/6 (星期二)

--> 名古屋中部國際機場

--> 酒店

 

晚餐:隨意

住宿:Toyoko Inn Marunouchi Nagoya

 

 

6/6 (星期三)

--> 下呂溫湶

--> 高山古街

--> 東山遊步道

--> 酒店

 

早餐:酒店提供

午餐:隨意

晚餐:隨意

住宿:Country Hotel Takayama

 

 

7/6 (星期四)

--> 高山早市+高山陣屋

--> 飛驒古川 

--> 富山酒店(放行李)

--> 高岡童話森林公園

--> 高岡大佛

--> 富岩運河環水公園

--> 酒店

 

早餐:高山早市

午餐:隨意

晚餐:隨意

住宿:Hotel Crown Hill Toyama

 

 

8/6 (星期五)

--> 立山黑部

--> (松本市)酒店

 

早餐:酒店提供

午餐:隨意

晚餐:隨意

住宿:Premier Hotel Cabin Matsumoto

 

 

9/6 (星期六)

--> 松本城

--> 繩手通

--> 松本市美術館

--> (名古屋市)酒店

 

早餐:隨意

午餐:隨意

晚餐:隨意

住宿:Toyoko Inn Marunouchi Nagoya

 

 

10/6 (星期日)

--> 名古屋市

 

早餐:酒店提供

午餐:隨意

晚餐:隨意

住宿:Toyoko Inn Marunouchi Nagoya

 

 

11/6 (星期一)

--> 名古屋中部國際機場

 

早餐:酒店提供

arrow
arrow

    松鼠xo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()