close

今日第一個行程就係去 City shopping

上網 check 咗今日啲舖頭開 8:00

(咁早開 係咪真係有人黎買嘢架?)

 

我地食完酒店提供嘅早餐就出發行去 City

 

IMG_3744.JPG

Merry Christmas Manchester

 

諗住 9:00左右到都算早喇掛

點知已經見到有人龍

唔好以為只係有華人係到排隊

大部份都係外籍人氏

 

IMG_3746.JPG

呢條隊係排緊 Christian Louboutin

 

今次出發前收到各方好友嘅 shopping list

我覺得自己好似水貨客

買到一袋二袋

不過只有一對鞋係買比自己

 

黎英國前我都已經諗好要買 adidas ultraboost/ nmd

之前喺香港用炒價買過對 ultraboost

舒服程度同 nike air presto 有得比

而英國嘅 ultraboost 同 nmd 係賣緊正價之餘

仲有得退稅喎

點都要買返兩三對啦

 

IMG_2090.jpg

呢對 nmd size? 賣 £50 咋 唔係唔買呀麻

 

買還買

都要預時間返酒店放低嘢同食 lunch

諗住近近地喺酒店隔離間 pub 食完嘢就出發去睇波

咁啱佢逢星期一做 promotion

食 ribs £8 咋

IMG_3777.JPG IMG_3778.JPG

 

食完午餐我地就坐的士去  Old Trafford

今日係 Manchester United VS Sunderland

其實我從來都唔睇足球比賽

(個球場咁大

  啲球員好似螞蟻咁細粒

  真心唔明有乜好睇)

不過當年喺澳洲睇 footy

氣氛非常好

令到我再次料水入場睇

或者睇完曼聯踢現場

會令我對足球呢樣運動改觀呢

 

入場前要被搜身

而搜我身嗰個阿姐竟然問我夠唔夠 16 歲

嘩~我個樣係咪真係咁細呀?

入咗場之後仲要行好多級樓梯先去到我地坐嗰區

我地係坐尾四嗰行

(坐咁後都要位位 HK$ 1245

   我情願比多啲去睇 nba)

 

IMG_3802.jpg

 

IMG_3804.JPG

啲球員出場喇 遠到連波衫上嘅號碼都睇唔到

 

IMG_3805.jpg

感覺好似喺屋企睇緊電視

 

睇完波就跟大隊坐巴士返出 City

繼續 shopping

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    松鼠xo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()