close

21 Feb 

 

今日參加嘅 local tour  9:30 集合

又要晨咁早起身食早餐

集合地點喺名古屋車站太閤道西口地下街嘅 mcdonalds

 

今次有兩位導遊小姐

其中一位仲識講普通話

(發音仲要好標準添)

同佢傾計期間發現佢係為我同 Betty 而黎

皆因成團得我地兩個唔係日本人

完全有包團嘅感覺(導遊同旅客比例係 1:2 喎)

日本人嘅服務真係冇得頂

 

我地被安排坐喺旅遊巴嘅第二行

(坐正喺導遊後面 咁佢只需轉身就可以為我地做介紹)

 

IMG_5630.jpg

出發時仲係天朗氣清

 

IMG_5632.jpg

點知半個鐘後就開始落雪

 

IMG_5633.jpg

 

坐咗個半鐘車就到今日嘅第一站 昆布館

比大家買吓手信

然後就到成個 trip 嘅重點行程 蟹宴

完全冇諗到一人份糧係咁多

  - 兩隻松葉蟹

  - 魚生飯

  - 松葉蟹鍋

  - 焗蟹蓋

  - 刺身

  - 茶碗蒸

所以基本上每人都有三隻松葉蟹

我好懷疑有冇人可以食得晒所有嘢

 

IMG_5636.JPG

呢個 tour 每人¥10980  只係食呢餐都抵到爛啦

 

為咗方便大家打包啲蟹走

餐廳有賣發泡膠盒(¥300/ 個)

其實我都好想打包一隻蟹當晚餐

不過酒店冇餐具又冇較剪

所以都係努力繼續食啦

 

最後我冇食到魚生飯啲飯

(魚生係食晒)

同冇食到松葉蟹鍋嘅蔬菜

(隻松葉蟹又係食晒)

而坐我對面嘅 Betty 係 食~晒~所~有~嘢~

平日都唔覺得佢咁大食

真係要比十個叻佢

 

食完蟹宴

又係買手信嘅時候

不過我同 Betty 又係去食嘢!

食甜品用第二個胃架麻

 

IMG_5639.JPGIMG_5637.JPG

唔知香港幾時先有 Cremia 食呢

 

呢個 trip 嘅最後一站係 敦賀港

 

IMG_5642.JPG

企喺海邊 大風到完全唔想逗留多一分鐘

 

IMG_0500.JPG

好在仲有間 敦賀鐵路資料館 比我地入去避一避

 

回程返到名古屋站都未夠 18:00

又可以繼續行街

中午食得咁飽

可以 skip 咗晚餐

不過就買定便利店杯麵做宵夜

 

 

22 Feb

 

今日唯一行程係返香港

起身食完早餐就要走

由於夾唔啱時間

我地都係坐唔到酒店 shuttle bus去車站

 

IMG_5658.JPG

我一定會再黎名古屋架

 

 

 

arrow
arrow

    松鼠xo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()