close

今日我地坐 Hong Kong Express 9:10 UO 656 機

所以要晨咁早起身出門口

(返工都冇咁早)

去到機場又食唔切早餐

唯有喺 starbucks 買個包咬住上機

 

IMG_5538.JPG

落機見到天氣咁好  心情都靚啲

 

落機已經好肚餓

坐名鐵出名古屋要成半個鐘

我地等唔切出到去先食嘢

所以就利用等車嘅時間喺車站買飯團食

我食完兩個飯團架車都未到

 

由名古屋名鐵站行去酒店大概 10 分鐘

(到咗酒店我地先發現原來酒店有提供免費 shuttle bus)

加上有一半嘅路程都喺商場入面

基本上係一條直路就到

 

IMG_0497.PNG

間房一啲都唔細 (source: expedia.com)

 

IMG_0496.PNG

厠所呢個書櫃真係冇得頂 (點解去旅行都要諗起公司?)

(source: expedia.com)

 

放好行李即刻去醫肚先

點知酒店附近嘅餐廳大部份都係預備中

得呢間係營業中

 

IMG_5540.JPG IMG_5541.JPG

一碗烏冬才¥550 喺名古屋消費好抵喎

 

未夠 18:00 就食完晚飯

有大把時間比我地行 Toyku Hands 同 Bic Camera

第一晚就買到一袋二袋

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    日本 名古屋
    全站熱搜

    松鼠xo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()