close

~ 極速成團 之 沖繩遊 ~

 

今日我同 Betty 坐 Hong Kong Airline 11:25 機去沖繩

我地約咗 9:30 一齊 check in 同食早餐

跟住去 RELAY 拎免費八掛雜誌

邊睇邊等上機 

申請咗張 DBS Black World Mastercard 之後去過 7 次旅行

    今日去第 8 次旅行 先記得去拎免費雜誌睇 以後都要記實有呢個優惠先)

 

IMG_0313.JPG

 

為咗呢個旅程

我特登買咗部 華為mate 10 電話

而家去旅行連相機都唔洗帶 lu

不過自已未摸熟部電話

所以落咗機之後

攪咗勁耐都攪唔掂張上網咭

(以前用 iphone 好似易 set 好多)

 

b681d0ac-58e2-4a39-9c58-e6f62c63b086.jpg

去親日本都係買呢張咭

8日無限上網才 $78

酒店wifi都懶得用 


離開那霸機場嘅時候係落緊微雨

由機場行去單軌列車站大概 7 分鐘

大部份嘅路都係有瓦遮頭

 

我地買咗 一日票(¥ 800)

嚴格黎講 呢張係 24小時票

由買嗰一刻開始計 24小時內有效

啱晒我地呢啲下晝先落機嘅遊客

聽朝可以繼續用

 

IMG_0400.JPG

出入閘都係 scan QR code  好先進

 

一路坐單軌列車

啲雨就越落越大

去到美栄橋站直頭係落紅雨咁

果然貴人出外招風雨

好在我把遮放咗係背囊

不過 邊拎遮 邊拉喼 都幾係嘢

Betty 把遮放咗係喼

佢話唔想喺街開喼

所以佢好瀟灑咁係背囊裡面拎咗件風褸出黎

當雨褸著住就行

 

明明車站距離酒店只不過係10分鐘唔夠嘅路程

我同 Betty好似行咗一世咁

上到酒店房

大家都好肚餓

加上出面落咁大雨

仲邊有心情去行國際通呀

所以我地決定去食 通堂拉麵

 

小祿站一出就見到 AEON

而 通堂 就喺正 AEON 對面

由於唔係食飯時間

大把位任我地坐

其實喺日本食拉麵

(我諗應該話食所有嘢) 

真係好難遇到唔好食嘅

(本人無意算挑戰 金龍)

食拉麵時加埋佢嘅辣芽菜(免費配菜)就 perfect

我同 Betty 都覺得就咁食佢嘅辣芽菜仲正

我地齋食辣芽菜食到停唔到口

差啲食咗半樽

 

IMG_0318.JPGIMG_0319.JPG

 

食完拉麵

我地就去隔離嘅藥房入貨

(冇錯 第一日就買 未得黎拎過咩?

    仲要第二日就發現國際通食燒肉對面嘅藥房平好多)

然後去埋對面嘅 AEON 買今晚嘅宵夜

咁早食晚餐

今晚唔肚餓就奇

 

IMG_0324.jpg

是日宵夜

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    松鼠xo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()