close

今日坐15:20機返香港

所以今朝冇 plan 行程

大家自由活動

11:00 返酒店集合

check out 去機場

 

我地呢兩晚住嘅 Dormy Inn Express Asakusa Hot Spring

同雷門只係相隔一條街

冇理由唔過去行吓嘅

橫掂都要出去搵地方食早餐

 

IMG_5422.jpg

8:00 就已經人山人海

 

IMG_5427.jpg

實在係太多人同佢合照

所以我選擇只係映佢

 

IMG_5428.jpg

其實有一半嘅舖頭都係未開/ 啱喘拉閘開門

 

IMG_5446.jpg

邊食人型燒邊搵地方食早餐(¥ 500/ 10個)

 

食食吓人型燒

突然好想食吉烈豬扒

咁啱附近又有 かつや 

(上年喺名古屋食過 一試難忘)

又平又好味嘅豬扒飯

佢認第二 應該冇人敢認第一

 

IMG_5436.jpg

嚟咗東京咁多次

都未去過 sky tree

希望下年再嚟時

有機會去行吓啦

 

IMG_5453.JPG

勁抵嘅早餐 set(¥ 450)

 

食完早餐就返酒店 check out

出發去機場

 

琴晚已經問清楚酒店 staff

我地應該坐咩車去機場

原來只要向前一直行

就會去到A(機場)線列車 A18 站 

 

不過因為同行鬼佬話佢今朝已經行咗一次

知道要點去車站

叫我地跟佢去

結果去錯其他線嘅入口

好在我地有大把時間

去到 A18 站都仲要等大半個鐘先有車

 

去到機場

某個冇買寄倉行李嘅團友

(check in 時

拎住一個過重嘅 22 吋喼

一個背囊 同一個袋

入咗禁區仲買咗袋 duty free)

喺排隊上機時

發生咗段小插曲

 

大媽喺機場發癲嘅新聞就見得多

個個都會話係大陸人唔講道理

其實貪少便易

坐得 budget airline

又唔肯守航空公司規則嘅人

又點會分國籍呢

arrow
arrow
    文章標籤
    淺草 雷門
    全站熱搜

    松鼠xo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()